Абонентам
Сервісна підтримка
Для того, щоб користуватися супутниковим телебаченням Viasat необхідно придбати тюнер, обрати тариф та підключити послугу.
Інструкції для підключення тюнерів:
Тюнер 7600 коротка інструкція посібник користувача відео-інструкція
Тюнер 7602 коротка інструкція посібник користувача відео-інструкція
Тюнер Romsat S2 TV коротка інструкція посібник користувача відео-інструкція
Підключити послугу Viasat можна:
- через Viber бот
Інструкція з підключення послуги через Viber бот тут.
- через Центр інформаційної підтримки
Сервісні питання тут.
Порядок каналів в Електронному Програмному Гіді дивіться тут.
З довідником користувача можете ознайомитися тут.
У вас також є можливість вирішити питання, звернувшись до спеціалістів сервісної підтримки за телефонами вказаними нижче, надіславши електронного листа, відправивши замовлення на зворотній зв’язок, або звернувшись до консультанта у спільноті Viasat в Facebook (швидка допомога і корисні поради від досвідчених спеціалістів компанії та користувачів послуги, анонси фільмів та серіалів).
Очікування виходу на оператора або пошуку вирішення питання може зайняти деякий час. Ми обов’язково надамо відповідь на ваше звернення.