Viasat став генеральним партнером проєкту #забутипровік
В червні 2021 року група 1+1 media запускає другу хвилю програми стажування для людей елегантного віку та запрошує охочих спробувати себе в новому професійному напрямку.
Компанія Viasat також долучається до цього проєкту і виступить генеральним медійним партнером. Так, всі бажаючі можуть взяти участь у конкурсі на позицію спеціаліста-стажера з SMM в департаменті маркетингу Viasat.
Конкурс на стажування буде проходити у кілька етапів: спершу розглядаються резюме та/або мотиваційні листи кандидатів. Тут обов’язковою вимогою є наявність хоча б опосередкованого досвіду на обрану позицію. Наступний етап – це опрацювання отриманих заявок і проведення співбесід з кандидатами, які пройшли далі. Стажери-фіналісти протягом двох місяців та 20 годин на тиждень, починаючи з липня, працюватимуть у компанії, відвідуватимуть лекції, екскурсії та майстер-класи від 1+1 media school і Відділу навчання компанії. Крім цього, кожен стажер отримуватиме заохочувальну стипендію.
«Наше завдання - стати амбасадором у боротьбі з ейджизмом в нашій країні та допомогти людям інтегруватися у суспільство. Ми вважаємо, що вік - це не привід відмовлятися від сучасного життя, технологій й прогресу. Тому Viasat долучається до боротьби зі стереотипами щодо людей старшого віку. Разом з нашим стажером ми доведемо, що в будь-якому віці можна бути креативним і ніколи не пізно почати займатися нової професією. Велика частина користувачів послуг нашої компанії - це літні люди, проте вони активно користуються цифрової продукцією та сплачують за неї онлайн, або через мобільні сервіси. Це зайвий раз доводить, що вік - не може бути перешкодою для повноцінного життя й участі у житті суспільства», – прокоментувала Світлана Міщенко, керівник супутникової платформи Viasat.
Ознайомитися з деталями програми «Елегантне стажування», а також подати свою заявку можна на офіційному сайті проєкту. Дедлайн прийому заявок – п’ятниця, 25 червня.