Пресреліз щодо нової рекламної кампанії Viasat
З огляду на динамічні зміни, що відбуваються на вітчизняному ринку телебачення, а також на анонсоване українськими медіагрупами кодування супутникового сигналу, офіційний оператор супутникового телебачення Viasat представив рекламну кампанію «Все пропало, а Viasat працює».
70% цільової аудиторії Viasat – це глядачі супутникового ТБ, жителі невеликих міст, тому кампанія має на меті інформування абонентів супутнику щодо змін у мовленні, що відбудуться на початку 2020 року та їх попередження про можливість завчасного підключення до Viasat для продовження перегляду рейтингових та популярних телеканалів після того, як вони стануть закодованими.
У рамках кампанії «Все пропало, а Viasat працює!» оператор показує абонентам супутнику серію із трьох 15-секундних роликів про телебачення, які розповідають веселі історії з життя українців, в якому телебаченню належить важлива роль, оскільки це один з найрозповсюдженіших способів відпочинку та сімейного дозвілля. Також у роликах Viasat розповідає про те, які переваги від послуги отримають глядачі та дає їм підказки щодо вибору оптимального рішення для продовження перегляду улюблених каналів після кодування – «щоб українські канали на супутнику не пропали, підключайте офіційного оператора телебачення, зокрема Viasat».
Щоб ролики не просто були інформативними, а й приносили глядачам задоволення, у їх створенні були задіяні комедійні герої, зняті в стилістиці гумористичної скандинавської реклами, та використані сучасні прийоми сторітелінгу, зрежисовані на межі пародії та правди життя.
Одночасно з телевізійною рекламною кампанією Viasat розпочав активну діджитал-кампанію, під час якої в Інтернеті розміщується серія 6-секундних преролів (рекламних роликів, які завантажуються на початку відео, яке переглядає глядач). Їхня основна ідея − показати, що не варто гаяти час і чекати «поки все пропаде». Для того, аби уникнути ажіотажу і черг на тюнери та мати можливість дивитися улюблені українські канали безперервно, слід діяти заздалегідь.
Переглянути ролики можна за посиланнями:
15-секундні ТВ ролики:
https://www.youtube.com/watch?v=qy5Af_eWmyQ
https://www.youtube.com/watch?v=OP4T8OltU50
6-секундні діджитал ролики:
https://www.youtube.com/watch?v=g1k7-r9N60s
https://www.youtube.com/watch?v=jVPk1njuuPo
https://www.youtube.com/watch?v=6f4Tpi1vdq0
Офлайн частина кампанії буде проведена у роздрібних мережах та включатиме в себе розповсюдження інформаційних друкованих матеріалів, що були розроблені в рамках концепту кампанії та забрендовані оператором.
Кампанія «Все пропало, а Viasat працює!» є спільною роботою департаменту маркетингу Viasat та креативного агентства Cheil. Виробництво ролику здійснювала студія «Gvardiya Production House». Режисер − Віктор Масляєв.
«Ми вважаємо, що нам вдалося з гумором передати атмосферу життя сім’ї невеликого українського міста, встановити емоційний контакт з нашою цільовою аудиторією, а також сподіваємось, що після перегляду у глядачів покращиться настрій, вони оцінять жарти та полюблять нашу рекламу. А ми тим часом продовжимо надавати найкращий якісний сервіс з безлічі доступних абонентам альтернатив» − коментує Наталія Лимар, директор з маркетингу Viasat.
Нагадаємо, платформа Viasat вже 11 років є лідером супутникового телебачення з впізнаваним знанням бренду та показником лояльності клієнтів серед платних операторів телебачення в Україні. Багаторічна співпраця з провідними телеканалами та виробниками телевізійного контенту дають компанії змогу надавати українському глядачеві пропозицію оптимальної якості. Для цього оператор пропонує широку тарифну лінійку, у якій доступні як пакети із максимальною кількістю телеканалів, так і оптимальні пакети із набором основних рейтингових телеканалів, наприклад − пакет «Національний» за 59 грн/місяць, до якого входять 82 канали.